Söndag

Haajjhajj =) Helt mega seg idag.. även ifall jag bara jobbade 4 timmar igår och idag så tar det verkligen på krafterna..sen att vi var ute både fredag och lördag gjorde ju inte saken bättre hehe..
I fredags firade vi Lillsarah's och co studentskiva och det var kanonkul! 5 toasters av 5 toasters! DING! Ne, men det var verkligen en lyckad skiva och så tyckte nog även studenterna ;).. Sedan besökte vi Park Lane för lite bögkväll och schlaaagerdans för att mjuka upp oss till lördagen då vi såg finalen hemma hos Hannibanni.. Det skulle inte bli en allt försen kväll sa vi men det håller man ju aldrig..

Usch måste komma igång med träningen igen! Eller hur sara? =) .. kände att jag ville vara nyttig idag p.g.a denna fylliga helg haha, så åt en sallad innan för att spara mig till grillningen ikväll.. men vad la jag inte märke till sen då!? En CHIPSPÅSE! ååh, kunde inte hålla mig.. så sitter och äter det nu :( snacka om ångest...buuuuuuuu

Anchipsna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0