Tjoo!

Hoppas allt är på topp, jag är helt död efter en helt hysterisk dag på jobbet. Kläder vrängda, på golvet, i hörn och överallt. Inte konstigt när man jobbar i en klädaffär kanske, men ibland blir man lite trött på att vara trevlig. Nä noog med det, jag är inte en sån negativ person, hooo=)! Nu är måndagen över iallafall och en ledig dag väntar Anna och mig imorgon, wooho!  Vår lilla Emlan tar studenten, så ska upp tidigt och käka frukost hemma hos Anna hade jag tänkt. Hon får iallafall besök utav mig på morgonen vare sig hon vill eller inte=)....

Har haft en kanon helg också, riktigt bra! Nu blir det dags att fixa naglarna igen....

Om jag är en pelikan så är Anna en sköldpadda som är en riktig badkruka, hooo! Tog en het bild på henne i Barcelona också... men vattnet på bilden finns inte egentligen, Anna försöker bara bevisa att hon inte är en badkruka=)!



Lite bilder från vår helg...


yoo, yoo!


 
ooh hett att köra förfest på en toalett... Anna=)





 
alltid reeedo=)

God natt, sov gott, ska jag göra!

Tjiiing! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0