Friidaaaay!

Alltid lika skönt med fredag även fast det är jobbhelg som gäller för mig. Jag gillar helt enkelt känslan av helg, fast vem gör inte det...och på söndag är det första advent. Älskar julen=)=)!

Så idag tänkte jag köra en liten julstäd och plocka fram dom små nissarna osv. Märkte också att jag hade bil så det blir nog en sväng till gymmet också, försöker hålla mitt mål att träna 3 gånger i veckan, funkar iallafall i början=). Sedan blir det en mysig hemma kväll med thai maat framför tv:n, muuumsiiiii! 

Kan det finnas tråkigare väder än idag. förresten...tänk att man kan känna sig deprimerande och nere utav ett väder. Hemskt är det, känner att jag hade behövt få komma iväg till solen nu, nu, eller göra något man inte brukar göra. Men får vänta tills nästa vecka då blir det förhoppningsvis lite snö och det är iallafall mysigt=). Nu ska jag ner till källaren och rota fram lådorna, ha en bra fredag!

Kraam! /S


fråga mig inte vad jag skulle göra med benet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0