Paj dax!

Heej hå!
SKA bli bättre på att skriva här, nu är det jag som får hålla bloggen uppdaterad då Anna åker iväg imorgon:(. Den lilla skiten ska ut och se världen utan mig! Jag hoppas det blir 4 månader som går med racerfart=)...
Vi var  iallafall hemma hos Anna igår på en avskedsmiddag (usch vad hemskt det låter) för Anna och Sarah. Riktigt mysigt och trevligt, och jag rullade hem jag loovar..
Kommer iallafall sakna er mina små muppar!

Nu är det "paj dax  lagning" för mig, tänkte göra en god matig paj. Har varit sugen på det alldeles för länge nu=), men först blir det en dusch! Förresten har försökt plugga hela dagen, men det gåår inte, vad är det för fel på mig?!
Gör allt annat förutom det, det märker ni ju..

OCH imorgon är det helg igen....=)!


Innan hemrullningen...


Kraaam /S

Kommentarer
Postat av: mr x

va snygg hon tjejen var i mitten, kan jag få hennes nummer???

2008-10-11 @ 18:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0