Australien, en månad kvar!

Fick hem slutfakturan idag... hoho, landade på 26 600 kr ungefär.. inklusive busspass och surfingkurs. Mycket pengar men förhoppningsvis värt aalllt.. Nu får man leva fattigt en månad, för det är ju bara EN månad kvar tills vi åker! 4 månader, uuih long time =) Nu längtar jag verkligen, blir ju bara stressig av att vänta..plus att det är jäkligt jobbigt att vistas i stan när jag inte får shoppa något alls, höstkläder är ju sååå mysigt, VILL HAAAA!

Puuh, nu ska jag ge mig in på min tredje garderob men orkar inte.. Haha den är verkligen en katastroof! Wish me good luck..

Ett CV på engelska måste jag skriva också..buuhuuu!=(

PUSS! / Annis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0