God morgon!

Har ju gått och blivit en riktig morgonmänniska efter dessa 2 tidiga dagar till skolan.
Börjar klockan ett idag så tänkte igår att jag kunde ha det riktigt skönt och sova uuut ordentligen och länge, meen nej, då vaknar man av sig själv helt klarvaken halv nio. Inte normalt, men vad ska man göra, skönt ändå så att man hinner med lite grejer=).

Har märkt av att tiden går bara fortare och fortare ju äldre man blir, det är ingen påhitt=(. Det är redan torsdag och man har inte hunnit med något denna veckan. Men jag ska inte klaga för imorgon är helgen redan här, wooo! Då blir det ut och käka på mañana och sen ut en sväng!

Letar förresten efter lägenhet för fullt just nu och ska på 2 visningar nästa vecka, vill haaaa nu=)! Så om ni har något, så tipsa gärna! Nu blir det frukost för mig och om några timmar blir det till att brumma iväg till borås, hoppas bara jag inte kör vilse ute i skogen någonstans. Men det borde inte vara så svårt, en rak motorväg i stort sätt hela vägen, men man ska aldrig säga aldrig:P. Men enligt Anna så är jag en bra kartläsare...

Puuuss! /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0