Rensa, rensa..

Puuh.. lite paus..haft en jobbig dag än så länge..fast nödvändig. Gick upp kl 9 för att åka ner till gymmet en timme, sen hem och äta frulle o SEEN det jag väntat på.. Rensa mina garderober! gaah!..har bara hunnit med en, är på den andra nu...
Sjukt mycket kläder man samlat på sig när man har jobbat med kläder i över tre år plus att jag har vart feg och inte vågat rensa bort allt. Har tre garderober som är överfulla men kan lova att jag har slängt en hel garderob iallafall så nu kommer jag få massa space till det jag sparar.. Orkar bara inte börja med den tredje,suck =(

Nog tjötat... Ikväll blir det hudvård och makeup-kväll hos en gammal italienskalärare till mig. Hon ska ha sånt där homeparty. Ska bli skoj.. Säkert massa fina höstfärger! =)

Hörs! Puss Anniis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0