Hööstrusk

Huuua hua, tur att man håller sig inomhus idag. Regnet bara öser ner utanför och jag sitter här inne påpälsad med kläder och raggsockor, har ont i min lilla hals och då ska man tydligen hålla sig varm=). Men uusch vad rastlös jag blir när man ska vara hemma och friska till sig.

Sitter och försöker skriva ett nytt cv eftersom den andra datan brann upp för ett tag sen, haha det lät väldigt dramatiskt men det gick lite lugnare till. Lite plast som började smälta och lukta osv...=), men det kunde blivit allvarligt. Tur att man har en suuupernäsa!

Just nu vill jag ha ett par sammetsleegging, nuu nu nuu!

Ge mig mera choooklad!

Plaask plask, /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0