No stress!

Hej hoopp! =) Anna som skriver idag.. Sara har fått fart på skrivandet..helt ofattbart, tappade typ hakan=) kunde knappt andas när jag såg att hon hade skrivit..shit, big bang liksom.. haha nee nu överdrev jag lite =) Hej, Sara..!

Skönt med lite ledig! Nästan långledigt för mig..jobbar inte mycket i veckan som kommer,skönt då hinner jag med lite saker som måste fixas=) Har fått en ny favvolåt..Laurent Wolf - No stress..så jäkla skön,blir riktigt taggad av den. Synd att inte Sara kan njuta så mycket av den för den spelar dom på hennes jobb moohaha..

Nu är nästan allt klart med Australienresan..bokat surfingkurs o busspass..nu väntar vi bara på slutfakturan, blir nog ganska hög...oouuf! Men får lätt vara värt det! =)
Sara som stannar hemma har ju precis satt sig bakom skolbänken igen..Hon vet vad hon vill göra med sitt liv iallafall medan jag och den andra Sarah (med "h" ja) sticker härifrån.. När vi ändå inte vet vad vi vill göra med vårt liv än så kan vi  lika väl åka bort i 4 månader och få nya ideer och tankar..o träffa en hel del nya människor som kan få oss på andra vägar..

Nono...No stress! bye folks=)



Jag och söta Sarah, snart åker viii=)



Tre tikar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0