Nytt liv, nya möjligheter

Tjoo!

Usch vad dålig jag har  varit på att skriva här dom senaste månaderna, ska försöka ändra på detta nu. Så skönt att bara kunna skriva av sig ibland. Har idag tagit ett steg in på mitt nya liv, har lagt jobb lite på hyllan och börjat plugga. Känns som man satt där i skolbänken senast igår, tiden går så himla fort nuförtiden. Känner bara att jag behövde göra något nytt, så det känns skönt att bara byta miljö lite och se nya möjligheter=), sen får vi se hur det går med det.

Denna hösten och vintern kommer inte heller bli sig så lik. Min bästaste Anniii panni ska åka iväg från mig och lämna mig här hemma helt ensam, buu=(. Men jag är glad för hennes skull och hoppas hon får den bästaste bästa resan. Känns lite jobbigt bara att man inte kan vara med på den. Men det kommer fler tillfällen=). Nu måste jag sova, upp 5 imorgon huuuua!

NATTI på er! Kraaam /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0