Onsdag

Åh blir galen på allt idag! Så måste få ut lite av det här nu...sorry! Först så vaknar jag halv tio på min sovmorgon och kan inte somna om, sen så sätter jag mig och ska börja plugga och jag fattar hur man löser en uppgift som x+3=5 och sen tar det stopp. Har verkligen glömt all matte uusch fyy och roligt är det inte heller.. ingen bok har man som förklara Ab+x-67+8b=bx+35/b2+76... köpte dock boken som hörde till kursen men i den står det på grekiska i stort sett och bara statistik.
Buuuuuu!
Tycker så synd om mig nu, sen så ska jag läsa ett sms på min kära mobil och då har den fått en knäpp också, färgerna och upplösningen helt kontig... ska nog ta och gräva ner mig nuu!

Får nog dra med mig Anna till gymmet sen och försöka börja om dagen..=). Hoppas ni har haft en bättre morgon=), imorgon hoppas jag på en toppen dag!

Ut i regnrusket och plaska i pölarna med galonisar och stövlar kanske man ska göra istället, vill vara barn idag, mycket lättare så ibland. Kraam! /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0