Snäll respons man får.. =)

Jag tänkte att jag skulle dela med mig lite av min favvolåt... meeeeeeen

Överföringen av Laurent Wolf - No Stress.mp3 är färdig.


# PURRE | SHINE ON säger:

skön

¤ anna säger:

eller hur

¤ anna säger:

man blir värsta taggad

# PURRE | SHINE ON säger:

haha nja det kan jag inte påstå medn den va skön

¤ anna säger:

i dont wwaaanna work toodaay

¤ anna säger:

no stress

¤ anna säger:

joooooooooooooooooohoooooooooooooooooooooo

¤ anna säger:

NO STRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

¤ anna säger:

määääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

¤ anna säger:

yyiiihaaaaaaaaaaaaaaaaa

# PURRE | SHINE ON säger:

hur mår du då?


HAhahah tack för den!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0