Free!

Nu ligger man i sängen igen, jag är på bäst humör då på att skriva här börjar jag tro.. när jag är trött! Det lät ju väldigt uppiggande=).

Idag har jag inte gjort mycket, låg och lata mig i sängen alldeles för länge imorse och sedan gjorde jag ett försök att rensa bland mina kläder, jag är nog sämst på att rensa bort gamla plagg som man aldrig använder. Tror alltid att jag ska få ett infall att vilja ha det någon dag, som senare blir till år eller aldrig ungefär, puuh! Så imorgon är det dags att hoppa in i garderoben och sätta sig för att rensa...

Har även hunnit med lite träning på gymmet med Elin och imorgon blir det core och body pump! Jag som har köpförbud denna månaden också, ska säga att det går skit! Hittar alltid så "bra" grejer som är så "nödvändiga"  och ett måste. Hur jag kom in på detta var eftersom jag köpte nya träningsskor idag, men jag försöker intala mig själv att det var utan för köpförbudet, ett måste för hälsan=). Det lät bra! Kändes som jag svävade när jag sprang, nästan... om det vore så väl, men det är alltid nåt.
Nu ska jag försöka sova lite, natti! Puss S

Lite bilderna från min helg!


toilettto


smiiile


helt normala

  
brunetterna vs. blondinerna


Kommentarer
Postat av: fröken elin

SHIIIIT va brun jag plötsligt blev:P å ihoptryckt hahah:D



å du dom där kläderna kan du bevara hos mig sålänge så dom inte ruttnar jag hade använt!:D korv på dig

2009-02-17 @ 01:34:22
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0