Jobbdag över

Kväll igen, har haft en sån rolig dag påjobbet idag. Inte ofta jag jobbar ihop med Linda men hon är verkligen sjukt rolig, herregud vad vi har skrattat=) och ätit massa tårta! Så himla god, chefen fyllde år och bjöd på den godaste, någon slags kladdkakebotten med chokladmousse och apelsinmousse ovanpå och sedan toppad med chokladsåsglasyr, naamnam! Måste testa den själv.

Imorgon är man ledig igen och då blir det en Ikea dag med mami, Anna och Elis! Skooj! Men jag ska som sagt spara, spara, uuusch verkligen inte jag, så tråkigt... men det ska ju bli till något bra=)! Kan inte sluta skratta åt min katt heller, hon hatar att dricka ur sin vattenskål som hon inte ens har kvar längre pga att hon aldrig använder den, så hon kör lite olika metoder, antingen får man fylla  vatten i badkaret eller vattenkannan eller så brukar hon sno mitt vattenglas vid sängen när jag sover ( vaknar då med en halv katt över mig) och nu har hon gått loss på en kruka med kvistar i. Så hon stoppar ner huvudet och trycker ner det och försöker dra upp kvistarna med tassarna medans hon dricker... stackare men vad ska man göra... söött ändå!

Det var de, kraaam Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0