Kväller

Jaahopp då har man hunnit med allt denna dagen också, sköönt! Var riktigt härligt att komma iväg och träna förrut, börjar känna att det är något jag måste göra några gånger i veckan. När man  väl börjat göra det till en rutin eller vad man säger så är det något som saknas när man väl varit utan det några dagar. Eller det är ju inte så att jag är träningsberoende direkt.. lät nästan så. Hooo, noonoo=)! Men man sover helt klart bättre och mat blir så mycket gooodare, sjuukt.

Var och tittade på en lägenhet i Vasastan förut också, så himla fin och mysig. Men den kändes en aning liten, den var på 30 kvm, men kan inte släppa den innergården och balkong. Så mysig och fin! Ibland önskar man att man hade en triljooon på banken...så man kunde köpa lite olika lägenheter här och var.  Men känner att det är riktigt bra att kika på många lägenheter innan man bestämmer sig iallafall, börjar veta exakt vad jag vill ha nu och vad jag verkligen inte vill ha. Ooj oj ett steg där=).

Nu ska jag ner och gotta mig i soffan med lite kvällsmackor och se filmen Intermission, något sådant. Hoppas ni har en mysig ikväll.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0