Måndag

Måndag hela veckan, känns så ibland, att det är ny vecka hela tiden.. Sov iallafall som en prinsessa i min säng inatt, var riktigt jobbigt att hoppa upp imorse ur sängen. Efter frukost och fix hade jag inte mycket tid på mig ner till säljutbildningem, så naturligtvis fick jag skynda mig. Jag ska alltid ha så bråttom och folk som känner mig vet att jag går in i grejer och slår mig jämt av nån konstig anledning, måste bero på mina breda höfter, stora rumpa, ben...hmmm. Så jag tänkte ta ett litet skutt ut på gatan över en liten snöhög och en sekund senare glider ja som en säl rak lång på vägen några meter, snyggt jobbat! Så det var min undebara morgon! Kan bara bli en bättre vecka=)!

Sov gott! Nu blir det dags att borsta bisserna
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0