Söndag

Hejhopp! 
Känner mig helt förvirrad vilken dag det är nu förtiden, alla röda dagar och konstiga jobbtider förvirrar mig nu... huua! Men idag är det söndag iallafall=). Har haft en lugn och skön helg, fått gjort lite smått och gott. Käkat en god söndags middag med familjen som brorsan och hans fruga stod för, gott!

I fredags låg jag helt död i soffan och kolla på en film sen somna jag som en stock och igår var jag ute och åt lite god mat. Så en riktigt härlig helg, väldigt kall men fin!
Sitter precis och väntar på min tvätt som ska färgas svart och Jinnie har varit mitt perfekta tvättråd=). Sedan ska även mitt hår få en liten färgklick  och naglarna på det... tjejer...


Blir inget annat än kär i den lille pluutti

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0