Survived

Jag överlevde gårdagens spinning pass, så nu har man gjort det också. Har alltid tyckt det är roligt att cykla, så mer spinning ska det allt bli, bra intruktör också=). Gillar när man får svettas ordentligt när man tränar, soo freesch! Inte så ont i rumpen heller...

Så imorgon är det jobb igen efter 2 dagars ledigt, så det blir skönt att komma tillbaka, gillar inte att vara ledig för mycket och speciellt inte mitt i veckorna då alla andra jobbar.. konstigt eller jag vet inte. Men gillar att ha fullt upp helt enkelt=)!
Till helgen blir det bowling med tjejorna på lördag, skooj och på fredagen har jag lust med en bio. Jätte många filmer jag är sugen på att se nu, Mammut, Benjamin Buttons och Australia. Kan ju inte ta alla på samma kväll tyvärr..får väl boka upp mig på bio inom det närmaste istället.

Nu blir det sovdags för mig, natti på er! Hiiii!


back to woork...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0