We are alive!

Tjooooppp!

Det är sant, vi lever=)...finns nog ingen vettig förklaring vad vi gjort den senaste tiden.. men kände att Annas sista avtryck på vår blogg, "KORV",  inte var något bra avslut=)!

Ligger  i sängen för tilfället och har det gott med min semester, idag blir det till att tvätta hela dagen, har sparat ihop till en mega hög här hemma, eller 4 stycken rättare sagt... Men jag ska inte klaga för på fredag drar vi dom 4 små grodorna ut på resa, värme, sol, bad och jaaa allt=)!! Sen får vi hoppas att sommaren kommer till Sverige igen när vi är tillbaka, nu blir det ut på en liten morgonrunda i det soliga vädret. Ha en härlig dag!

Kraam / S

Mjaauuuuuu!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

shit jag blev BRA chockad när jag såg att ni uppdaterat

2009-07-22 @ 13:20:06
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0