En livs levande mysbjörn

MMm älskar att komma hem på kvällen och sätta på mig några mysiga mjuka kläder, så tyckte det var välbehövligt med en liten nalledräkt. Hittade den på barnavdelningen, men strunt samma när den passade, billigare också=)! Kan aldrig få för många..=). Lille Elis hade varit go att snuffsa på nuu också!


Inte Hello Kitty, Elin tyvärr,,;)

Det blev en extra kladdig kladdkaka och en mega tjock rulltårta förrut, hade för mig att det var från kortsidan man rullade ihop den, men icke sa nicke och då var det försent. Men vem säger nej till en sådan tjockis=)!
Natti snart för mig och sen är det jobb i två dagar som väntar, skönt. Nu kvällsmacka.
Good natt! /S

Kommentarer
Postat av: fröken elin

men du fick ju något mycket bättre! när ska jag få den? ska jag boka tid först eller? mmmm va mysigt vi ska ha det ihihihöhhööhhohoho

2009-03-05 @ 02:09:00
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: fröken elin

jag som trodde att du skulle skriva att du skulle snuffsa på mig! hahah:D inte en hello kitty= ingen mysdräkt mjau

2009-03-05 @ 22:25:40
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0