Jordgubbe

Jag har just gått och blivit ett vitt spöke i ansiktet som luktar jordgubbe, riktigt smaskens! Har varit så söötsugen idag också och det gör det inte bättre, så kunde inte motstå min godispåse från helgen. Men helst av allt hade en marängsviss suttit bäst i magen=). Får ta tag och styra upp en sådan snart varit galet sugen på det i 2 veckor nu... Har fått en dålig vana också, börjat kolla på repriserna av BigBrother, aaaj, så måste sitta uppe tills 1, vilket liv! Haha!
Oooh har helt glömt bort tiden nu, kanske ploppar upp små jordgubbisar snart=). Hörs senare

Ciaaoo!



YääääÄ!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

men du får ju inte svara din korv!!!!!!!! du kan ju svaret. dessutom skalar du utan nånting för du gillar att lukta räka på händerna haha muahaha >=)

2009-03-04 @ 02:26:34
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: påsen

jag älskar din blogg! Du skriver alltid om så intressanta saker! One love!



Den dagen jag träffar dig i verkligen får du passa dig! Chraaaaaaaao!

2009-03-04 @ 17:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0