Väntans tider...

Det värsta jag vet är att vänta på grejer, vill att saker ska hända direkt.. eller inte allt kanske men vissa grejer=). Men det är väl bara att vänta antar jag...
I dag har det blivit vinter ute igen, jag som trodde våren var på g i går, där fick man!
Börjar trivas rätt bra med soffan nu också, gått och blivit riktigt bra vänner nu det senaste, men tackar inte nej till jobb i helgen faktiskt...Lite förändring tack. Skulle nog aldrig klara av att vara utan jobb, inte för att man rår över i alla fallen att man är arbetslös men ändå! Nu börjar jag sväva ut här, så det är väl lika bra att gå tillbaka till tv:n. Puuuh!
Pratade med Annisen igår förresten, blev inte alls avundsjuk när hon berättade att dom var mitt ute i havet på en paradisö utanför Malaysia på något lyxhotell, jajaa snart kommer dom hem och då är det back on track för dom. Tror dom behöver det nu;)!
Nu ska jag ha ytterligare en skön kväll hemma i soffan, kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0