I´m back, I think =)

Tjooohoooo!
Nu är det lilla Anna som skriver igen.. har ju inte vart så aktiv här de senaste 7 månaderna =)
Men får se om jag känner för att skriva lite igen, som jag gör nu.. kl 2 på natten..eeh.
Blivit sjuk nu =( hade feber igår och idag mår jag lite bättre men inte sååå bra för att orka gå ut ikväll.. hade såååå gärna velat gå på David Guetta på Trädgårn ikväll! suck! Om någon gick dit.. säg INTE det till mig.  vill inte höra att han var grym, bäst, häst, fet o get! jag vet redan det =) får nöja mig med att sitta o lyssna lite på hans låtar på datorn..

Har iallafall haft en helt underbar tid på min resa och det är något jag kommer att leva på o minnas länge =)
Sen jag kommit hem har vädret vart nästan helt på topp och kunde inte blivit en bättre tid med vänner o familj!
Så skönt att vara hemma igen, är iofs arbetslös och blir lätt rastlös men men, tur är vädret är fint iallafall..nästa vecka väntar lite provjobb och intervju..håll tummarna..




Mys i Schlottschkogen med Teresa o Jenny, o lilla Beeeenjamin!

   
På Bönor&Bagels, sjukt gott och perfekt väder!


Jag o Anjiiieee på Valborg!


Och två gråsuggor, också på Valborg. (Sarah och Elin)

Nu önskar jag bara att jag blir friiisk så jag kan njuta av det fina vädret! hoppas det håller i sig.. 
Puss o kläm /Anna

Kommentarer
Postat av: fröken elin

hjälp jag fick en chock! denna bloggen lever!!!!!!!

2009-05-03 @ 11:52:48
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: fröken elin

aaaah fast inte oskönare än dina... TVÅ! va är det att komma med? pffft. latis. lååånga bildspel vill vi ha! eller NEJ. sno inte min idé. det är min idé- sluta!

2009-05-04 @ 23:49:20
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0